尋晚諗一件事諗到三點幾先訓,,,,好唔開心,,,,好驚老婆唔要
我,,,,今朝九點幾起身,,,,見到老婆SD既SMS俾我,,,,叫我小心D,,,,要休息同食藥,,,好開心,,,,,之後去探熱,,,,仲係39
度,,,,,仲未退燒,,,,,之後SD返個SMS俾老婆,,,,訓左係張床度,,,訓著左,,,,訓訓下有條仆街嘈醒左我,,,,,打黎又唔出
聲,,,,,鬧完佢一輪就去廚房煲水煮公仔麵食,,,,,咁我就拎哂D被去梳化度睇TV,,,,睇睇下就食公仔麵,,,,食完坐坐下係梳化又訓
左,,,,,,我肯定肥左喇,,,,,之後收到老婆個SMS,,,,,個心舒服左,,,,無喇喇又有電話,,,,今次係牙媽,,,,叫我落去飲
茶,,,,,咁未去囉,,,,,食到好飽,,,,,之後陪牙媽去百佳,,,,,買完野返屋企,,,,之後又同牙媽去買33,,,,,買左2條褲同1件
衫,,,,,買完去買餸,,,,之後返屋企,,,,,返到屋企又訓,,,,,訓訓下老婆就打黎,,,,,,,傾左陣,,,,食完飯就開MSN,,,,,同
老婆傾,,,,,,傾完就去洗白白LU,,,
PS::::::今日訓左好耐,,,,,就黎做隻豬喇,,,,,
PS:::::好凍牙老婆,,,,你要著多件33,,,,
PS::::我愛你牙老婆,,,,
PS::::你應承我既野要記住
|