今日又係陸運會,,,,,好悶囉,,,,一起身個頭又痛痛地,,,,,
都唔知搞乜鬼,,,,之後唔理喇,,,,出門口,,,,返到去坐低一陣又要去排隊,,,又話要跟級坐,,,,,都低能GE,,,,,坐到咁落,,,本黎坐
好上架嘛,,,,,坐咁下,,,D
MISS成日行黎行去,,,,又賴死唔走,,,,搞到食野又唔得,,,,訓覺覺豬又唔得,,,聽歌又唔得,,,,,得個坐字"""""坐到九點幾要去比賽
鐵餅,,,,,第7名,,,同之前D人差勁少,,,,,如果再遠D我可能仲高D,,,,,之後開始落雨喇,,,,坐坐下見到肥佬杰發火,,,,,O哂
咀,,,,,因為吳MONKEY拎左佢銀包,,,仲係入面拎左40蚊,,,,佢勁大聲同吳MONKEY講[[[[[[我唔理你牙,,,你好快D俾返
我,,,,唔係我返到屋企叫家長寫信投訴你,,,,再唔係報警同你玩大去]]]]]一路指一路鬧,,,,,完全啞哂,,,,MISS許知道左我拍拖,,,
但唔知個女仔係邊個,,,,係咁問人,,,,搞到D人係問我條女係點樣,,,,勁無奈囉,,,,,,之後LUNCH,,,,,,勁大雨,,,,,行出去一
陣成身都濕哂,,,去到間茶餐廳由頭濕到落腳,,,,,食完去返運動場,,,,D風吹埋黎勁凍,,,,,凍到我打冷震,,,,,,返去運動場個更衣室度換
件PE衫,,,,都係咁凍,,,,凍到成個震哂,,,,,隻手係超凍,,,,,,個頭又痛,,,,成個人縮埋一舊,,,,問德德借左件冷3,,,,,搞到
佢冇冷3,,,SOR*****之後好唔舒服,,,,,坐到四點幾放學,,,,要俾返件冷3德德,,,,得返件短衫同短褲,,,,好好好好好凍,,,,走
既時候仲落住雨,,,,拿拿淋返左屋企,,,沖左涼去左訓,,,,訓到八點幾,,,,夜晚同老婆傾MSN,,,
PS::::::今日淋病左牙,,,,
PS::::老婆,,,,,我愛你牙
PS:::::啜啜卜~
|