12月24日
今日起身打俾老婆,,,,
唉.....搞到老婆唔開心,,,,
聽到佢係度喊,,,,個心好痛,,,,
之後就出左去搵老婆,,,
係葵芳度等老婆,,,,
之後搭車車去中環
係地鐵度我同老婆企得好開,,,,
之後就行去同佢傾計喇,,,,
同埋送份禮物俾佢,,,,,
去到中環就周圍行,,,,,,
行完就返左葵芳同老婆食野,,,,,,
哈,,,,,超搞笑,,,,,,
食完野就好想嘔,,,,,
呢排都係咁,,,,,
唔知咩事囉,,,,,
之後同老婆坐235M走,,,,,,
去左個公園度坐,,,,,
好開心,,,,,
攬左老婆好耐都唔放,,,,,
好唔捨得,,,,,,
之後就搭車車出TST搵KING裕佢地,,,,
行到去TST中心度坐係度,,,
我地坐係度鋤D,,,,
老婆打俾我,,,,佢係葵芳,,,,,好想去搵佢,,,,
傾左陣就收線,,,,
之後APPLE黎左,,,,喊到七彩,,,,
之後卡敏又喊,,,,
搞到勁無耐囉,,,,
本來心情好靚,,,但俾你地.....(唉.....)
之後12點鐘老婆打俾我,,,,好開心,,,,,,同我講聖誕快樂,,,,,同埋5個字,,,,,
好開心牙,,,,,我都有同老婆講聖誕快樂,,,,,同埋5個字,,,,,
哈哈,,,,傾左陣就收線LU,,,,
之後玩玩玩,,,,玩到5點幾就返HOME,,,,
|