20070104
今日好早俾老母叫我食早餐
食完返上床繼續訓….訓到7點半俾個鬧鐘嘈醒
之後又訓返….訓到十點幾醒左
諗諗下今日好似補九點….
之後又繼續訓….. 訓到十一點幾先醒,,,
換3洗頭返學睇下我幾時考試…..點知今日1:30考….
買左個飯上牙康屋企食…..食到一點二走人….
慢慢行返學…..係209考
之後考考考考...係咁9吹
考完就拿拿淋跑返屋企….換件3就出去…..
去到老婆間學校等佢////冇人出黎既
係咁等…..等到四點半老婆先放….
我就黎變燒豬喇…好曬=3=
之後同老婆去左M記食野…..食完再教老婆MATHS
但系我見到老婆好似好辛苦咁>v<
之後就係咁等老婆….其實果陣我知老婆唔開心
走喇….行行下老婆喊…..
我地慢慢行…..但一句野都冇講….好唔開心….
行到對面…老婆係咁喊>v<
之後老婆拎埋佢個袋走左…..見住佢係咁跑
但唔知點解自己唔去追囉…..覺得自己好冇用
係咁喊….坐係度喊><””””喊到六點九先去搭車
夜晚返到去冇食野就ONLINE><
之後傾傾傾傾…..好唔開心
訓教既時候都係度喊
|