20070106
今日要去補習喇…好早起身出門口
慢慢行去搭車車….之後補習…
都OK….無聊
差少少訓左XDD””””
哈哈….補完SD左個SMS俾老婆
我係條街度周圍行….呢個時候老婆打黎XDD””””
唔知點解好想去搵老婆…..差唔多個個星期6我都去左搵老婆
行行下去左個公園度坐^^
同老婆系咁傾….佢牙妹超煩…
成日都係度嘈…..靜少少得唔得牙???
呢個時候老婆叫我去公園陪佢坐陣XDD
好開心…..搭車車去喇….
好快到左….用左二個字咋
打俾老婆….佢仲未得
哈哈XDD”””””
之後我地坐係個公園度….卡卡
傾計+KISS XDD””””
無喇喇個胃好痛….俾老婆發現到
老婆同我去左石商間”””豬腩””””度食野
食完就去左個公園度坐…..坐到五點幾走LU…..
好唔捨得老婆….夜晚打邊爐
搞到遲左ONLINE..SOR唷老婆>v<
要你等咁耐…同老婆係咁傾
傾到佢OFF左^^
PS:::: 老婆…..今日多謝你牙
PS:::::HAPPY DAY XDD”””
|