20070107
尋日個肚唔知做咩….好Q痛
痛到訓唔著….有時痛醒左
早餐食左幾條麵冇胃口食…唔想食
食完去左剪頭髮XDD”””行好慢咁出去
剪左個7頭 SHIT…
之後打俾老婆….傾左陣就收線LU…..
返到屋企打俾老婆…係咁傾XDD””
傾到一點去左搵老婆…哈哈XDD””””
超快到左…..見到老婆….
佢見到我個7頭…..
之後同老婆黎左大埔….
係車度咀咀XDD”””^^
好快到左大埔…..同老婆落車車
周圍行XDD”””行富善街XDD::::
之後帶老婆去左我學校度睇^^
哈哈…..睇完老婆幫我做功課…..
超感動….多謝老婆>33<
錫哂你牙….啜啜卜
同老婆周圍行….行行下個肚又痛SHIT…
坐左係度休息>v<又要你擔心….
對不起牙>︿<
行到四點幾要送老婆返去….
本來我想送老婆返去架….但老婆唔俾牙><”””
上到車車係咁同佢SAY 88….
真係好唔捨得架….都唔知幾時先有得見
慢慢咁行返去….老母叫我去睇E生
去左睇….冇乜事^^
夜晚就同老婆傾MSN….傾到訓為止
PS:::::多謝老婆陪我
PS:::::好期待下一次同你去街街…..
PS::::我愛你牙….啜啜卜
PS::::你自己都要小心…..著多件3牙…..記住食野
|