20070105
今日好早起身….但正確D黎講係冇訓過
之後就出去搭車車喇>V<去到都係十二點
周圍行…行到攰又坐下
行行下係咁打D柱…打到紅左
行到一點去返個公園度坐
坐下個公園度係咁諗….諗左好多野
諗到喊…D人望住我….魚爆
等你放….到左一點幾你話放
叫你過黎喇…我又係咁諗…
諗諗下係咁打張椅
點知一打落去就流血…SHIT
之後唔理喇…繼續打
你黎到我繼續打…打到隻手冇哂力
見到你喊….攬住左你
點知俾你睇到隻手…..超痛
同你係個公園度玩…又玩呠呠吱
之後我地去左公園度坐左陣….係你大脾訓著左…..
冇計喇…鬼叫咁舒服咩XDD”””
訓訓下見到你望住我…超唔好意思
訓訓下又醒左….之後我地去左葵芳食野
去左間小雨天度食…..食到好飽….
行左陣就返去LU…..搭車既時候撞到老婆D FD
哈哈…次次都係我見到先XDD””””
之後我地係梨木道落車車….
佢地又話想黎公園….哈哈
歡迎架啵XDD””””
係公園度坐到六點….老婆又送我去搭車車
THZZZZZZ老婆
返到屋企同老婆傾MSN
HaPpY*1000000
|