20070109
尋晚冇得點訓…個肚系咁痛….
訓訓下痛醒左….之前唔鬼訓…..
拎左本野黎睇…睇到一D開心同唔開心
縱使如此…但我們仍然在一起…
係咁睇….睇完又睇….喊左好多次,,,,,,,> ︿<
但係亦笑左好多次….令我諗返起好多野….
當我肚痛既時候你會借個肩頭俾我挨住訓……
又會摸下我個肚….等我舒服D…..
當我唔開心既時候…你會扮小丑…
哄我笑….又同我玩呠呠吱^^
當我第一次係你面前喊既時候
你攬住我….幫我抹乾D眼淚….
仲有好多….. 好多…..多到數唔哂
我好記得我地第一次見面…..果陣仲係落勁大雨…..
我仲著住件紅色豆腐人既33….
哈哈….我好驚你見到我之後覺得我7….
諗諗下又六點幾….起身…凍屎人喇…..
好想問下你點….好擔心你…..驚你凍親><””””
食左早餐….出門口…超凍…..
返學又係咁….冇乜點…..
TEST唔識….功課冇做…..
總之就超多喇……
上堂都係同德德傾…….傾左超多堂
放學…返HOME…冇咩特別….
食完野去沖涼…..點知沖涼果陣個肚好痛
痛到企唔到起身><””””SHIT
之後冇乜事喇….老婆打黎
傾得好開心^^
之後夜晚食完飯…..等老婆….
同老婆傾MSN…..
老婆幫我打XG…thzzzzz
PS::::同老婆好返了
Ps:::我愛你牙…啜啜卜,,,,,,
pS:THZ老婆幫我打XG^^
|