20070110 今日返去好累….訓左陣 早會小測商業原全唔識囉…… 係咁抄德德…. 抄抄下訓左 堂堂做做下野訓著……太舒服喇….. 如果老婆欖住我就好喇…. 放學測英文…測一個半鐘.. 測到係咁訓…… 訓左勁耐SHIT.....係咁亂作D野><""" 都唔知點算.....肯定肥佬 放學打俾一陣..... 夜晚同老婆傾MSN^^ HAPPY*1000000
PS::::老婆我愛你牙....卡卡
PS:::你有事要抖下喇....啜啜卜