20070108
尋日痛到死死下….痛下醒下咁,,,,
搞到訓唔到….唉,,,,,,,
今朝起身SD左個SMS俾老婆…..之後去食早餐
行步路痛到我死死下….
食左少少就好飽…..再返左上””被竇””度..
””被竇””太暖喇…之後老母幫我請假>v<
見到老婆SD左SMS俾返我…咁我就打左俾老婆…..
同老婆傾….我真係咁長氣咩????
我好想去接老婆….但係我個肚真係好痛…..
SOR牙老婆…..好想老婆入黎搵我牙…
但自己係度發緊夢XDD””””””””
傾左陣佢話放左打俾我…咁就收線LU…..
等多陣我又繼續訓….訓到十一點幾先醒….
醒左好似傻下傻下咁…..等多陣老母就返黎LU…..
到成點幾…打左幾次俾老婆,,,,
佢冇聽到…..以為佢有咩事,,,,
過左陣….老婆又打返俾我….
佢係度玩緊….傾左陣就收線LU….
之後D眼淚係咁流….流到成碗粥都係….
都唔知自己係咩問題
喊左好耐….好想打俾你…..
但又驚阻到你….
唉….之後打俾你….冇人聽
過左陣你打返俾我…
傾傾下又痛….痛到我死….
一下一下拿住拿住咁痛….又忍唔住喊左出黎…..
唉唉唉…又係我搞到大家唔開心…
之後收左線….係咁喊><
冇食野….開電腦等你ONLINE
等等下個肚又痛…唉
之後同你傾….唔開心….
OFF左之後返上床喊…
個肚又無喇喇痛….唉…….
PS:::::今日係我自己有問題姐….搞到大家唔開心
Ps::: SoRrY*1000000000
pS::::你嬲我….我就唔食藥….唔休息….
|