*`'°°°[ "牽著手-`' 不會孤單;*°/\﹎ 一起走]*`[!*
×-`' 你滴東西 ,- 你滴一切.°▔°' ,;`★`|'||我也留意 ... 我也在乎﹍▂
kenneth0522
暱稱: ☆█*||||小恆恆/◆◇'*`
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
°+◇.° ﹏總是把你...
每分每秒 * 也掛念你 ...
意想不到的驚喜
×﹍*||傻傻的守護天...
UnHaPpY
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 61
今日人氣: 35
累積人氣: 3063
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


;\\每當我看見你的傻笑 總會幸福滿瀉_____ _ __*] 愉快 分類: 未分類

20070108
尋日痛到死死下….痛下醒下咁,,,,
搞到訓唔到….,,,,,,,
今朝起身SD左個SMS俾老婆…..之後去食早餐
行步路痛到我死死下….
食左少少就好飽…..再返左上””被竇””..
””
被竇””太暖喇之後老母幫我請假>v<
見到老婆SDSMS俾返我咁我就打左俾老婆…..
同老婆傾….我真係咁長氣咩????
我好想去接老婆….但係我個肚真係好痛…..
SOR
牙老婆…..好想老婆入黎搵我牙
但自己係度發緊夢XDD””””””””
傾左陣佢話放左打俾我咁就收線LU…..
等多陣我又繼續訓….訓到十一點幾先醒….
醒左好似傻下傻下咁…..等多陣老母就返黎LU…..
到成點幾打左幾次俾老婆,,,,
佢冇聽到…..以為佢有咩事,,,,
過左陣….老婆又打返俾我….
佢係度玩緊….傾左陣就收線LU….
之後D眼淚係咁流….流到成碗粥都係….
都唔知自己係咩問題
喊左好耐….好想打俾你…..
但又驚阻到你….
….之後打俾你….冇人聽
過左陣你打返俾我
傾傾下又痛….痛到我死….
一下一下拿住拿住咁痛….又忍唔住喊左出黎…..
唉唉唉又係我搞到大家唔開心
之後收左線….係咁喊><
冇食野….開電腦等你ONLINE
等等下個肚又痛
之後同你傾….唔開心….
OFF
左之後返上床喊
個肚又無喇喇痛….…….
   PS:::::
今日係我自己有問題姐….搞到大家唔開心
    Ps::: SoRrY*1000000000
  pS::::
你嬲我….我就唔食藥….唔休息….