由12月7開始就好似失眠,,,,日日訓得一陣,,,,,開始出現左黑眼圈,,,,,
隻眼好痛,,,,上上下堂可以無喇喇痛,,,,
堂堂聽歌,,,,冇心機上堂,,,,,有時聽聽下歌好唔開心,,,,好想喊,,,但都係冇>v<
今日都係好唔開心,,,,好唔舒服
很想和你好返,,,,,
係HM坐係梳化度,,,,,回憶以前]]]]]]]]
明天便是4個月了,,,
想你..愛你..掛住你