22/12/2006
今
日係2006年最後一天返學,,,,,好唔想返牙,,,返學做埋D ON
9野,,,,,朝早入去禮堂聽D福音+崇拜,,,,OK咁喇,,,,,之後返上去開聯歡,,,,,係咁叫我地D男仔吹氣球,,,,,你地係度影相,,,,
之後食野牙咁囉,,,,今年都叫有D野可以E下個肚,,,,上年就真係……(不
願置評喇)之後睇片玩遊戲,,,,搞搞下十二點幾先放,,,又要清理,,,好Q煩,,,,之後去搵老婆,,,,我聽到你D語氣唔同,,,,我唔係特登要你
等架,,,,SORRY牙老婆,,,,之後去左荃灣,,,,,同老婆周圍行,,周圍玩,,,,,,去左M記食野,,係M記度玩混醬,,,,,,,食完搭
235走,,,,係車度我借個肩頭俾老婆訓,,,,,每次搭車車你就會頭痛,,,之後就去返個公園度坐,,,,,好耐冇同老婆坐喇,,,坐左一
陣,,,,,老婆送我搭車車,,,,THZZZZZZ老婆,,,,返到屋企食飯,,,,好辛苦,,,,冇胃口,,,,,訓左陣,,,之後ON
MSN,,,同老婆傾,,,
PS::::我好似病病地牙,,,,
PS:::::對唔住牙今日,,,,
PS:::::好想X’MAS同你一齊過,,,,
PS::::我愛你牙,,,,啜啜卜,,,,
|