12月23日
今日朝早去左補習,,,,補完之後去左搵老婆,,,,,,係M記度等老婆,,,,,,
之後坐31M去葵芳再轉地鐵坐去旺角,,,,,
首先陪老婆去左旺中同新之城睇""嬲""
買完之後就周圍行,,,,,,老婆陪我去買333,,,,,,
之後行左陣就返左去葵芳,,,,,
陪老婆去拎頸巾,,,,
之後老婆去買雪糕食,,,好好味架,,,,
係葵芳行左陣就搭返車返去,,,,
老婆送我去搭車車,,,,
好唔捨得,,,,,,,,