今日六點幾醒左,,,拎部電話黎聽歌,,,,,之後拎左本簿黎
睇,,,,,,睇到D好唔開心既野,,,,點知呢個時候播緊首歌叫[[[等]]],,,聽聽下冇喇喇喊左出黎,,,,喊濕左幾包紙巾,,,之後九點幾去左
洗頭換33,,,,搞掂左就出門口,,,,又係咁,,,,等交學費等左半粒鐘,,,,D職員又做得超慢,,,,慢到嘔,,,,交完錢咁啱夠鐘入去上
堂,,,,,之後補習喇,,,,今次個牙SIR超準時放左,,,,放左就行去巴士站,,,,點知等左老婆好耐都未打黎,,,,咁就坐係巴士站度,,,,等
老婆打黎,,,,因為老婆電話冇$$$,,,,SO打唔到俾佢,,,,,坐係度有勁多個人問我架巴士係邊度搭,,,,,咁我就好似D職員咁帶佢地
搵,,,,,哈哈,,,,不過幫到人幾開心既,,,之後老婆打黎,,,,,佢叫我去葵芳搵佢,,,,咁我就坐47X去喇,,,,等左好耐先有車
黎,,,,,個牙婆拎住D野好重,,,搬唔到上車,,,,,個西裝友就係咁屌屌聲,,,,你冇野牙????你著哂西裝,,,,又唔幫下個牙婆,,,,你估
個牙婆好想咁既,,,,,咁我又就上前幫個牙婆搬左D野上車,,,,,跟住就係葵芳搵老婆,,,,因為佢要去剪頭髮,,,,,我係咁搵,,,,搵左好耐先
搵到,,,,點知老婆仲剪緊,,,咁我就企埋一邊聽歌.....一邊等老婆,,,,,之後老婆剪完喇,,,,,咁就同埋佢兩個FD去左旺角,,,,,首先
我地去左旺中,,,,但旺中超超超超多人,,,,咁就走喇,,,,去搵老婆個FD同佢條仔,,,,見到佢地,,,,,佢地都幾[[[[[襯]]]]]]
啵,,,之後就成隊人(六個),,,,,去左影貼紙相,,,,好搞笑牙,,,,,好似玩捉迷藏咁,,,,,之後同老婆影貼紙相,,,,SWEET
SWEET ~~~但係我覺得我地一對對,,,,,好似忽略左老婆D
FD咁,,,佢地勁無奈,,,之後佢地走左,,,,佢地好似去左新之城,,,,得返我地4個,,,,老婆話想去意粉屋食野,,,,,,咁就去意粉屋
食,,,,,我叫左個天使麵,,,,老婆叫左個PIZZA食,,,,,,老婆食左四分之一個PIZZA就飽,,,,咁我就食埋其餘嗰D,,,,,,勁
飽,,,,之後帶某二位人去買介指,,,,,之後唔理佢地,,,同老婆去坐地鐵,,,,,係地鐵度見到老婆有少少唔開心,,,,,但我又幫唔到老
婆,,,,,返到葵芳,,,,,同老婆去拎頸巾,,,,,,多謝老婆條頸巾牙,,,,,之後同老婆坐235M走人,,,,,我送唔到老婆返歸,,,
SOR******我係昌榮路落車,,,,坐73X走人,,,返到HM,,,,打邊爐....仆街,,,,D水彈到我隻手,,,,,好熱,,,,,紅左
SHIT>v<,,,,,痛屎我,,,,唔鬼食,,,,夜晚,,,,等老婆ON,,,,,傾左一陣佢就OFF左,,,,
PS::::多謝老婆倏頸巾,,,
PS:::我愛你牙老婆,,,,
PS:::::天氣凍了,,,,小心身子,,,,
|