來到賤哥的日記
我今日同一個老師出街食野,老師約我1點出街食野,我今日12點幾就出左藍田搵佢,
我約左一個fd係藍田等,我去到藍田m記等佢,佢12點50先黎到,我12點35黎到藍田,
我等左佢好Q內,佢黎到,同我一齊去搵老師,搵完老師,我地三個就去左食野,
我地三個食完野就送老師搭車,跟主我就去左搵我dfd玩,跟主我就返屋企啦,
今日我玩得好開心呀,聽日要返學,我好唔捨得呢個假期呀...^^