8:30上堂, 落堂之後, 去左地盤佬打等既地方食飯
跟住番到學校傳福音,同1個無神論既女仔,傳
點知撞到佢朋友(A),係天主教徒,出事啦!!!!
A朋友問我拍拖既野,'你係christian,要5要同christian1齊,
同教外人1齊有咩問題' 原來A朋友冇睇過聖經,就亂咁問
我講保羅既教導,佢好似完全5知聖經有咁,算啦,我都係
同番個對象傳福音,咁反而好D wo,個女仔又肯聽我講野既,
仲問我問題^.^
之後去左旺角行左1陣,都想搵gift,送比朋友生日, 點知入到
1間賣decoration既店,有好多相架,突然想DIY1個牌寫住'耶和華是我的牧者,
我必不至缺乏' 上面有牧羊人同埋小羊 ,可惜褲袋冇錢
之後返到屯門打邊爐, 同朋友講番宣道既趣事同埋同學仔既secret,好開心:)
突然之間,黃雨,我地冇帶姐, 諗住去食滿記, 點知個朋友話佢做過滿記,有7折,
去到滿記,佢搵5到經理,同事,冇左7折.咁我地就去左杯渡果間m記,坐低食下野,
講多幾句,就散左
|