今日係最後1日反學LU
係銅鑼灣反學真係好鬼攰
幸好,過埋今日,我就可以係屋企休息1陣
最近冇時間上QOOZA, 果然心情有啲緊張
開始要預備好見工, 首先有筆試,考下中文寫作, 能力傾向測試,基本法
之後有見試, 最後先係簽合約
我真係好驚僱主吾比機會我......^^