今日係母堂堂慶,又係興福堂18歲,我都冇興福堂甘大個^^
我見到大衛團既弟兄,1大群人,諗起大衛團主日,有人服事
我都感動,之後我地玩game,竟然又係vito負責玩水game
好玩!!!! 我拋水彈,組員要用1個用垃圾膠袋造既 2m*2m
接著我既水彈, 我1次拋兩個水彈,整濕曬佢地,之後堂慶聚餐
同shan yee咬手瓜,輸左-_-