今日,我同我既組員係圖書館温左1陣書, 比人趕走,搞到冇位坐
跟住去左KFC, Mc 温書,食野.....
之後 係小巴黎食埋反,一齊兩份食左個月式炒反
同巴塞好好傾, 做好朋友都幾好牙, 不過好奇怪
感覺上,佢同我好似好同學, 一齊學中1既數學
讀左成日數學,好累