明知所有既甜言蜜語都唔可信,但係次次都信,仲要一次比一次信得多
係唔係唔開心一定多過開心,係唔係開心過後一定會有唔開心
我唔想因為我既唔開心而令你唔開心,我剩係想見到你開心,
我成日以為我對住你可以付出幾多都得,但係原來我好自私,對於冇回報既野..我可能唔會付出好多,什至唔做
可能一直以黎,我都冇付出過,但係我要求既就越黎越多,我都唔知我想做咩...
我覺得我係自找煩惱,一定要搵d唔開心既野比自己先安落,,,,,,,,,,,
我想點呢....有冇人可以話比我知
同呀k chat完icq,我知佢有幾愛啦,菲菲講得好arm,真係好arm....
chat完之後我先知我一直都諗錯野,原本我真係好白痴,,,
我唔想係盼望同希望後...換來o既係...失望...
我剩係想靜下,我唔想再去而面對,我選擇左逃避
只有係咁,我先理可以唔再亂諗,,,比d時間我
我知你都唔開心緊,好似有d野煩住你,我唔知係我定係其他野,
我剩係知你唔話比我知,既然大家都唔開心,不如就係呢個時候比大家都靜下啦
我希望靜完之後大家都知道自己想點,,,,我會等你,你都要等我
今日睇個留言板,一路睇一路笑,但係又有小小傷感,可以話係"笑中有淚"
我身邊有好多錫我既人,我唔應該再犯同一個錯,個重錯我錯左好多次...唔可以再錯
以前真係開心過而家好多好多,我好想彼去以前,同菲菲一齊串leung leung 康
雖然以前有好兔白痴野,但係我地真係玩得好開心,係我最開心既時代
我諗菲菲都會咁諗,唔係應該係小杜杜都會喧咁諗
http://www.hkflash.com/gb/gb.asp?id=badbadboy
上面就係我話既留言板~
有開心,有唔開心,我想菲菲去一次

|