今日知道左一樣野…….做咩個個都有我DIARY既….佢地做咩會有…突然間覺得好恐怖,連小行都睇過我DIARY,,唔知正能亮有冇呢….我知都冇架啦 ~
一個人去左自修室溫書,今日去到都差唔多11:00啦,成日都係溫pure,,下就菲菲黎搵我,佢好似黎訓咁,佢冇溫過,佢個果溫書既心心飛走左,佢又係既,做2份part time,有一份仲要通頂,仲要返學,邊有咁多時間呀,我覺得你真係好大壓力,唔好比自己咁大壓力,放鬆下,可能會好d,你咁樣你條仔會好心痛的,我諗菲菲一定係自修室既口水怪 ~
睇左肥Bmsn,先知佢同佢條仔叫左我一個好嘔心既花名,係咩名呢..>??我係一定唔會同人講既,個名好嘔心,,…唔好咁叫我,真係會嘔的,我同肥B溫書既時候有好多人打比我話想同我出去.但係一講我約左肥B,個個都好似隻豬咁…變左快閃黨,即刻話唔去,可想而知,肥B係一個好可怕既人…會令身邊既男仔雞飛狗走…..哈哈,我咁講,肥B,唔好嬲呀,我知你咁好人一定唔會嬲既…其實佢地聽到我約左肥B唔去既原因都係因為佢地同肥B唔熟 ~ ,但係eddie juice就唔知啦 ~~~
6:30溫完啦,同肥B出左tst,去左……同肥B去左 Burberry先…….頂我著到咁…又要我去..一睇就知我唔係買野啦,去到見到有一件杉好靚…好似要4百幾…原本諗住買,但係肥b講左一句….如果我著左,d人一定會以為係假野..一個小朋友著…跟住我就咩都唔想講,冇買…不過又arm既,咁貴….算啦…我都係鐘意ape多d ~~之後去左I.T.,都係IT ARM我多D,我又買左野囉..買左一件杉同一條褲….,但係肥b就買左好多野….. ,好多好多….好似有4件杉,2條褲,一個袋….d人真係好有$$$.但係佢貫咁多野…都係貴幾百…..我d野好似好貴咁tim…肥b個d就真係好抵…而家諗反真係有小小肉痛………….
|