楷楷日記啊!
今日同家姐去左將軍澳果度游水,好多野好好玩呀!果度有樣野,好高嫁3層咁多呀!
果樣野叫咩名我都唔記得左lu∼我整係知果度ga所有池都比我玩過,今日仲去左果度跳水,果度有成4.50cm嫁
好開心呀!好耐都未跳過水啦!游完水跟住就返屋企食自己.......
跟住大約1點幾,就訓左lu∼太早起身我頂唔順......