______________________________
冇咩野好寫...
囡囡新3聽日有"
距離U.T尚有5日"
溫緊書""
>33<"
之後AFTER SCHOOL 就去左溫書"
仲同呀百,子豪一起作歌..呵呵!!
正點!!!!
XD"
好悶唷!!
U.T後努力廣播劇!!!
+油唷!!
_____________________________
"00"又尼唷!!
金日係"歌之日"
歌之日就係話唱歌...從事音樂就會有運行!!
(如有侵權,本人盡快剷除)