________________________________
唉!!一淡沙糖一淡屎...
本來開開心心既一...變成甘.,,..
天呀..做咩甘對我wo..."
金日食左野"
粟米好好食""kaka..
本身我2個囡囡到步就好開心既...
點知!!
唉!講左好消息先喇!!
去相!



第1係sally!!第2係marie
跟住.........
就到屎喇
我過到e媽到
同winnie同黑妹msn下
...點知!!..
表第同佢老豆...
我都唔知呀
總之:
呀傑呀!!...
你唔好甘喇!!
你唔諗下你老豆..都諗下你呀媽呀
你呀媽對你甘好
佢好累呀...唔好再要佢甘啦~~!!
你想點!!>??
你想激死你呀媽咩!!!!
唔信你!!??
唔信你就唔會e+先尼甘喇!!
唉!!!...
我唔係關心你呀
關心你呀媽..我e媽渣!!
你咪再搞到人唔開心啦!!!
好黑人憎呀!!!
_____________________________________
"00"睇fung水

大家好!
金日有人唔開心
因為金日係"爸仔日"
爸仔日照計就係爸仔開開心心甘過既
但係因為個仔既關係"
令大家關係勁惡劣!!
so....唉有仔既...都係甘嫁喇!!
(以上係本人貪玩...如玲玲大師不喜!!
木人盡快剷除)
分類: 未分類 |