kennethya611 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1392 
[[*壕b..小小日誌!
[[*你地好,我係呀壕.大家都叫我....呀妖.不話比你知點解啦..自己諗下.我係憎死佢小小隊..既主人..我仲有好多隊員嫁..最近發現多左個間諜..點算呢?愛死2d.憎死{佢}小隊目標:打敗女人3大要害:黑,肥,矮!!<<中哂個d!
我 的 資 料

暱稱: 壕}{o
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
換誌""
2008-01-22
exam到左差唔多尾升啦...
交響悄人夢spp""......
元旦"
日 誌 分 類
全部 (43)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 43
留言總數: 66
今日人氣: 2
累積人氣: 1392
RSS Feed
2007 年 10 月 17 日  星期三   晴天
最近好多野離開左我,,, 鬱悶

                                                        大家好呀!..我係呀壕呀!!........

                                                   喂....喂.................喂......""T~T:

                                        呢句野我諗..都冇人會再睇到...因為你地都唔會再尼...

                             呢派有好多野發生左..

                            好多好多朋友離開左我..

                                                       首先離開既係..

                                                      楚,,..之後係WINNIE.....池D可能係....蝦"

                                                ___________________________________

                                              TO:楚

                                                      對唔住..我唔知你點先可以原諒我啦!!..

                                                             不過..大家話哂都曾經FD過"

                                                  算啦...順其自然啦..你唔原諒我都唔怪你喇!!

                                                                   總之..SORRY!!

                                                                                                     BY: 壕

                                         ____________________________________

                                          TO:WINNIE

                                           SORRY...我係你個BLOG到可能罵得勁左D..

                                                 但係我講既野都係發自內心!!..

                                            我唔想冇左你呢個FD!算啦好唔好!??

                                          好似之前甘咪幾好...我唔想再甘呀..

                                日日見到就臉左左...扮唔識...你唔理我...我唔理你甘!!!

                                              我唔想呀!!..甘都冇意思啦..

                           如果你真係唔想同我做FD...做HI BYE FD ..我都可以

                                       我我真係唔想再甘洛去LOR..

                                       E..係呢..你紮左邊都幾好睇呀...!!^^~      

                                                                                                 BY:壕

                                         ____________________________________

                                          TO:蝦

                                                  我唔知我做錯D咩!~...唔想冇左朋友...

                                              你唔理我就算啦!!...88

                                                                                                BY:壕

                                    幸好我還有百百.黑妹.WENDY.達達.欣,子豪的"SUPPORT!!

                                    _______________________________________

                                                                        每日一泰文

                                                                泰文:SUPORT{支持}點講呢!??

                                                   就係"金撚仔"...記住佢啦!!!^^~

                                    ________________________________________       


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 43 | »