好耐冇打blog...係旬眾要求..所以我打
返......金日去左食韓國燒烤.
.媽媽又生日!
好開心...
不過等winnie同蝦仔等到
想死!!...食左好多野...好飽!!飽死..
仲飽過見到香香!!
前幾日超開心...
同千fa傾計....!!...講返金日先...之後
同"佢"行左一會街.....夜晚就食cake!!
正!!..
好快換skin!