金朝好無聊,係甘上人地D BLOG!...先發覺自己個BLOG小左D野..就係鼠標啦!!..SO..+左!!
金日7月6啦!!!唔知個SHOW點呢!??心急!!!>333<"
好無聊..睇左一大堆{備長炭同希子既相}...好KAWAII 呢...MEW!比你地睇小小啦..去圖!!
.....比住甘多先.\
係甘..88