岩岩整好左個skin..係咪好令呢!!?..自己整嫁!..好悶呀呢幾日...
join左校草<<我唔令仔...but{個200元...唔緊要啦..呵呵money!!!..金日好ok開心既..掛住2d lor...
昨日買左nds!!!!ya!..第2部啦!!<<湖水藍色!!..ok令嫁..日日比我玩到冇電...你地有冇掛住我呢<自大!!!
好想睇多次美味情緣<<千嬅好店!!!係lor..呢幾日都好夜訓!!...城日上呀叔到!!!
同{佢}<<暗戀對象係勁
舞結左婚!!好開心
唔知佢有冇笠我呢<<緊張中..個日諗住做和{是}佬..不過..好似..仲衰d..我都唔想的!!唔同你地港啦!!/..
PS:winnie!我警告你咪再揚我d野出去!唔好再叫我咩人咩啦!我騮嫁!!!
{man}..你點解覺得係佢錯呢!?may be佢有錯...但係唔通你冇做錯?? 諗下..thz
分類: 未分類 |