halo~~miss you very much!!!..開心呀!..呀j慣左時差啦..希望佢開心啦....tiffany你係邊呀,,,同我死出尼!!!
你有冇sd到嫁..搞到人甘開心...甘緊張..而+....>~~<想嚎啕大哭!....冇計啦...下次+油啦...金日都冇咩好寫!!!..........
係lor...跟左呀e去街lor...!!!..呀e..多謝你..你好錫我....次次我比人罵.你都幫住我,金日..我都冇咩做得好..你就第張100元比我
我唔會要嫁..呀e,我知你錫我.但我知,甘係盞會中我.中到我壞..呀e..我愛你!!..希望你身體健康啦!!d牙唔會再係甘!!!
nds我都會借比你玩..盡量幫你搵多d game..你叫我做咩我都會做!!!!....
....結左婚..開心!! <<....開心中..+u呀..壕!你得嫁!!!
尼左要留cm呀呀!!!
分類: 未分類 |