金日係66既birthday!!!...開心...去左呀e到打邊no,,,,!!@.@....放左學cut左個都一般既頭!!!...cut到兩邊好短!!!...
留左d碎腳...前邊冇cut,,,,,唔係核突既...唔慣吧!!<<學王伯!!! @.@""........月尼月愛佢啦!!!死啦!!!我fall in love 啦!!
點算呀,金日知道左一件是..原來{dream} ,jenny個位原先係我做嫁...冇計..自己唔色珍惜..下次+油!!!
winnie"多謝你教色我甘多野,唔會話我..當我係朋友!!!...{一日為友,中生為有!!!}
b曼:多謝你聽我傾心是....朋友!!!
蝦bb:thz你甘鍚我..城日同我霏,唱歌..i don't forget it!!!@@..{朋友}!
wendy:boss..你由憎我到唔憎我直到朋友!!!....thz@@..{朋友}!
anise:你同我既野..心照得嫁啦..>3333<"@@..{朋友}!
cho:你對我好..我唔會姑負!!
黑妹:可能你城日打我,哈我..但我唔mind..因為我地係fd!!!
上邊既人!!!!...都係我最好最好最好既朋友!!!!!!
分類: 未分類 |