hi~又見面啦!miss 我嗎!??...睇你都知好miss
我!...
金日好開心..呀yu,winnie,b曼,呀bo尼左我屋企..
呵呵"g ma"仔好
驚佢地..呀bo同b曼就好驚佢....仲打左majo...玩
babi!!..正!!
佢地話尼我屋企好似{偷情}...我都唔想
嫁!!..老豆返尼呀嗎!!..唉..都好開心..she話有好{-
}...^3^..如果同佢pt
{自己諗係咩尼}..就好!!!..屌..唔小心del左昨日扁
blog!...又要我打=-="
金次打重點....!!
ps:winnie唔好再爆我d野出尼..打你嫁!!!
{man}..你仲覺得你冇錯??..可能我地都有錯..!
甘sor low..但冇可能你冇錯lor...thz.自己諗下啦!
分類: 未分類 |