kennethya611 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:1365 
[[*壕b..小小日誌!
[[*你地好,我係呀壕.大家都叫我....呀妖.不話比你知點解啦..自己諗下.我係憎死佢小小隊..既主人..我仲有好多隊員嫁..最近發現多左個間諜..點算呢?愛死2d.憎死{佢}小隊目標:打敗女人3大要害:黑,肥,矮!!<<中哂個d!
我 的 資 料

暱稱: 壕}{o
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
換誌""
2008-01-22
exam到左差唔多尾升啦...
交響悄人夢spp""......
元旦"
日 誌 分 類
全部 (43)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 43
留言總數: 66
今日人氣: 4
累積人氣: 1365
RSS Feed
2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天
金日呀傑....唉!! 愉快

金日返左SCHOOL拿城積表!!..>333<""

           有3個肥佬左..=-=""...><"..P.E,MATHS,SCI呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                       慘慘慘慘慘慘!!!!....金日放左學去左DRAMA~!..本身諗住OUT 嫁啦,但係又好似...唔捨得

     不過好在我冇走,+FAI比左個多戲份既角色我做..^^~..>333333<"

          我愛你...呀TKY!!!!..之後同呀YU,WINNIE,B曼行新元中.. 整騮左WINNIE..SORRY! 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

呀傑..唔好甘啦             

 

你為什麼要這樣令你的媽媽傷心?

 

  你能否讓人們對你重拾信心!?

 

你這樣會令人很傷心 ,很傷心,很傷心!!!

 

      很膽心 很膽心  很膽心!!!

 

你要這樣做,沒人能管你!!

 

 但你不理會家人,

 

  都要理會一下你的前途!

我沒資格說你,

 

但至少我能讓我的父母不用傷心!

 

    好好想想吧!

                              表哥 上                                              


分類: 未分類
 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 43 | »