金日返左SCHOOL拿城積表!!..>333<""
有3個肥佬左..=-=""...><"..P.E,MATHS,SCI呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!
慘慘慘慘慘慘!!!!....金日放左學去左DRAMA~!..本身諗住OUT 嫁啦,但係又好似...唔捨得
不過好在我冇走,+FAI比左個多戲份既角色我做..^^~..>333333<"
我愛你...呀TKY!!!!..之後同呀YU,WINNIE,B曼行新元中.. 整騮左WINNIE..SORRY! 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!
呀傑..唔好甘啦
你為什麼要這樣令你的媽媽傷心?
你能否讓人們對你重拾信心!?
你這樣會令人很傷心 ,很傷心,很傷心!!!
很膽心 很膽心 很膽心!!!
你要這樣做,沒人能管你!!
但你不理會家人,
都要理會一下你的前途!
我沒資格說你,
但至少我能讓我的父母不用傷心!
好好想想吧!
表哥 上
分類: 未分類 |