唉...甘又一日喇!!.
點解你地要甘對我姐!!..我吹水..!??
吹水都只係想你地留意下我姐!!
唔通甘都有錯,,,
死因又話我知
人地審監都會講犯左d咩錯!!??
e+你又唔講我知!!??
甘我死得好無辜嫁wo...
原諒我啦...冇左你地!!
根本冇意思!!..做人返學有咩意思呢!??
我寧願唔拍拖..我都想你地做返我朋友lor..
唉..我e+得返4個fd..
百,子,達,霖!!!!
we are the best!!!..
唉..再係甘..我都唔知點做!!
我好怕會重度之前既錯!!..
總之點都好....順其自然吧!!
___________________________________
每月一圖

______________________________________________
每日一泰文""
金日要教大家講"埋單"同""廁所係邊度"既泰文
埋單就係"夾登/夾凳"...而廁所係邊度就係"康腩要d泥"
分類: 未分類 |