好耐冇打BLOG啦!!><"
開心嗎!?<<抄黑黑!!
金日係姑姐到..
之後出左TM同呀欣,呀琳,小B,,魚仔.."嘉"姐..去左
NEWAY
唱KK!!
魚仔好令仔呀!!
欣欣唔騮我LU..開心
多得可愛嫂xD"
哥!..好好珍惜眼前人!!
""..黑黑,楚,可愛嫂,WINNIE!子豪!王佰!小達子..椰子!卡樂B!
以下是說給你的!
知你侍我好"..最好的朋友只有你!
永遠的好友!!
"
金日係甘多..聽日再打!