金日打返blog...呢個week都冇打blog啦!!!...話劇呀....>33<'..日日9:00~4:00/11:00~6:00..搞到我金日病左!!
唉...冇返去.....先有時間打blog!!...冇on msn~~=.="
21號就演出啦..>33<"
演出詳情如下:
《2007太空漫遊》
七月二十日及二十一日(星期五及六)晚上七時三十分
七月二十一日及二十二日(星期六及日)下午二時三十分
上環文娛中心劇院
查詢:二六○六 七二七二(新域劇團)
...唔打住..金晚再打...on msn先...>3<"
分類: 未分類 |