大家好啊!3日冇打blog 啦..哈哈...why我冇打blog..because我玩nds...太忘..呵呵呵呵呵!!!金日又係hoilday<<正...岩岩打
nds pink street..打爆左..ya!!!呢幾日都冇同佢玩勁舞..金日同佢玩..><"..winnie你快d玩啦..想同你玩呀!!!...黑妹問我..做咩搬
哂d fd 出尼..我只可以答.......算啦..你地自己諗啦..^^///
冇on msn,..=.="有冇人搵我呢....你地會港{你msn....!!!得個6個都唔知有冇呀!!}我可以話你知我msn有250個人!!!
呵呵..我人緣好..冇計!!!..妖..死人winnie,佢唔比我去swim!!!!...
呀cho都冇搵我幾日啦!!!..悶死家中...哈哈..唔同你地港住..睇keroro...!!!仲有sailor moon呀>33<"
分類: 未分類 |