kenny0308
暱稱: kenny*"`保
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-14
2007-03-19
2007-03-02
2007-02-11
2007-02-11
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 10 月 5 日  星期四  晴天



補打日記"

4/10:
   無聊呀"SO BAD呀"唔開心呀"
   想死呀"憎爆呀"HURT爆呀"
--------
都唔記得D野...點算呀..!?
唔好諗喇煲煲...諗黎食屎咩...
愈諗愈衰嫁...要讀好D書呀...
AROHA TO YOU"(MY FDS)
----------
只要[你]開心,,[我]也不會擔心"
-------------
PS.冇乜MOOD,,SO THAT打左好少~
-----------------------------------
5/10:
8:00AM先返到TSWGSS,,,
抄唔到功課呀...O NO"不過早會完上到去即刻問CRAZY拎黎抄...
好彩...抄到姐~KAKA"
THEN...小息...
上左D好無聊既堂...
THEN..又小息...
THEN上左兩個OK既堂~
THEN..LUNCH..點書呀..好玩呀~
THEN打陣波~返上去上堂..
無無聊聊地過左一日既上課日喇~!
不過冇乜點聽書..BECAUSE........(知道既一定會知道點解**)
-----------
放學又要汁返D書..不過真係好好玩呢-3-"
根住落去打波...好開心(扮)"
THEN出左去..食M記...
THEN...都唔知做乜Q行返去猜波..無聊~
我有少少HATE喇..小朋友!~檢點些吧..
THEN返到黎......................(想知做乜..聽日返學問我丫OR MSN我丫^^")
THEN打日記~~THEN....唉,,諗都諗到啦...
----------
BOXCO:
    你系BUS講既野真既!?唔好嚇我呀...
我唔嚇得...我會好X辛苦嫁..我會死X左去嫁!!!!!
我亦都唔想.............呀~

峰:
    你個死仔,,有冇當我係FD嫁!?
你同ROCK一齊呃我既...我返屋企食月餅呀!!!
快D搵日同我出黎...講清楚呀...呠呠~~
----------------
**心中有你的回憶**
          _-永遠不能忘記你-_
   ==亦不能奢望你接受這心意==
                  〔[只望你會開開心心過未來日子]〕    

POST 日記時間*=] :2006-10-05 07:10 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 10 月 3 日  星期二  晴天



2006-10-03

今日最想打既事係放學去左潮陽打波""
wow""次次鬥波都好開心..
雖然今日勁救波...次次都達落地""仲搞到隻腳流血""
王子...唔關你事嫁..我冇事呀^^"
雖然係輸..但係下次一定贏既..kaka
多謝咁多位fds關心我^^"
特別係同我傾tel既fds~~~好多謝你地同我傾計呀>3<"
I LOVE ALL OF U嘻嘻...
------------
宜家隻腳冇乜野lu""聽日一定打到波既..
wonderful呀!!!
------------
無奈地不應不答!
開心地活到死亡!

POST 日記時間*=] :2006-10-03 09:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]