| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 10 月 1 日 星期日  |
| 2006-10-01 |
今日12:00pm幾先起身""
起身..玩電腦..睇tv...
then4:00pm落樓下搵siu彰..
一齊出去睇tswgss band隊表演...
------------------------
出到去無聊爆呀""
都唔好睇既~~~
------------------------
then7:30pm到食野...
食到8:30pm""
then嵐走左..
得返我..siu彰..boxco..suki..crazy..caroline去公園-3-""
嗱..我地唔係去玩嫁""我地冇咁低能..
我地系個到hay...hay左陣之後...
影相..好掂呀""正爆呀D相~~so gd..
I LIKE IT><"根住10:30pm到返到hm""
then bathing""""
then fight the dairy...
then等訓教....
----------------
好攰呀今日!!!
不過好開心呀""
------------------
長情是否有機會可以令她回心轉意?
忘記是否真的可以完完全全地拋棄?
|
| POST 日記時間*=] :2006-10-02 12:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
| 2006-09-30 |
今日起身..睇tv""
根住1:00pm到...
嵐打比我..叫我去佢屋企...
wow""有得去喇...
2:00pm到去到佢到..wow""
佢屋企好正呀..好好feel嫁...
去到打麻雀...都唔好玩既-3-"
根住食哂佢屋企D野...佢真係慘喇...XD~
--------------------------------
食完野之後...成班人入哂佢間房..
玩誠實&大膽...
WOW""好正嫁..玩得好激..KAKA~
仲有...亞YU SORRY呀!!!我被逼嫁~!
真係SORRY~!!!!
愈玩愈激!!!嵐比CAROLINE&CRAZY...揸波""
個個都比人揸黎揸去...摸黎摸去...
嘻""得我一個冇...真係開心^.^"
燒章比我地個個人摸下面...O NO""BOXCO比人打PETPET""
唉....真係慘!!!好彩我冇事姐****
------------------------------
返到屋企BATHING""
THEN打日記""
THEN等食飯~~~~~
----------------------------------
你是否要我忘記他/她/你才開心?
難道你要他/她/你冷漠我才開心?
我真的很辛苦!!!!!!! |
| POST 日記時間*=] :2006-09-30 08:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 62 | »
|