| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
| myself"" |
> 1.叫咩名:KENNY
> 2.幾多歲:13
> 3.住響咩區:新界
> 4.一日沖幾多次涼:一次/兩次
> 5.有冇跌過身份證:冇
> 6.有冇上過咸網:FORGET IT"
> 7.扑XANGA定係BLOG:QOOZA BLOG
> 8.有冇釘環:NONO我係乖仔黎嫁~~
> 9.單眼皮定雙眼皮:雙
> 10.有冇戴眼鏡:有...
>
> [關於現在]
>
> 11.做緊咩:答緊問題囉-3-"
> 12.聽緊咩:冇野聽
> 13.講緊咩:冇野講~!
> 14.食緊咩:冇WO"
> 15.現在既時間係:22:45
> 16.今日幾多號:09-18
> 17.著緊咩色衫:白色~""
> 18.依家係日頭定夜晚:夜晚
> 19.同邊個玩緊MSN:小學FD"
> 20.上緊咩網:BLOG(薄落格)
>
> [最愛的...]
>
> 21.小動作:點先算小呀
> 22.雜誌:NONO"唔LIKE睇
> 23.ARTIST:MANY~
> 24.歌手:KENNY...JUSTIN...ALEX...KARY
> 25.SONG:情歌...分手不要太悲哀....座右銘...無雙譜
> 26.FOOD:冇乜話太鍾意~
> 27.DRINK:同FOOD一樣啦~~
> 28.劇集:NO WO"
> 29.電影:冇乜...
> 30.睡姿:唔知道..KAKA"
> 31.國家:NONO"
> 32.口頭禪:"唔据呀,,殺左我囉!!"
> 33.朋友:森..琳..敏..浩X2..瑜..章..聰..
> 34.人:緊係我前女友啦"
> 35.報紙:唔睇嫁WO"
> 36.牌子:PATRICK COX,PUMA,ADDI..
> 37.生果:冇話特別LIKE WO
> 38.顏色:BLUE..
> 39.WEATHER:冬天..
> 40.GAME:KILLER><"(SO GD)""
>
> [選擇題...]
>
> 41.側田 OR 周國賢:緊係側田
> 42.JANICE OR 王苑芝:王苑芝
> 43.曾蔭權 OR 董建華:曾蔭權
> 44.黃偉文 OR 林夕:林夕
> 45.明戀 OR暗戀 :暗戀..
> 46.聖誕假 OR 暑假:CHRISTMAS
> 47.寫信 OR EMAIL:寫信
> 48.地鐵 OR 小巴:地鐵
> 49.PUMA OR ADIDAS:BOTH..得唔得嫁!?
> 50.古巨基 OR 陳奕迅:古巨基..
> 51.百佳 OR 惠康:BOTH~
> 52.7-11 OR O.K.:7-11
> 53.WATSONS OR 萬寧:唔去嫁"
> 54.奶茶 OR 咖啡:奶茶
> 55.楊千嬅 OR 容祖兒:唔揀"
>
> [LOVE...]
>
> 56.初戀發生左未:緊係...發生左啦
> 57.拍過幾多次拖:3次"
> 58.你最鐘意邊個,依家大嗌出黎:嗌定打好呀!?
> 59.你係咪一個好既LOVER:我話唔係呢!?
> 60.拍拖係你諗節目定留返俾LOVER:一齊諗><"
> 61.鐘意行街拍拖定響屋企拍拖:行街囉...
> 62.想要一個點既情人:唔識講WO"
> 63.想幾多歲結婚:FEEL到真愛就結"
> 64.西式婚禮定係中式婚宴:問下我將來既LOVER先啦"
> 65.隆重既婚禮定係簡單低調:都係問下我將來既LOVER先啦"
>
> [SCHOOL LIFE...]
>
> 66.有冇試過唔合格:有
> 67.最鐘意邊個老師:MS.LO,MR.YUEN....冇喇掛
>68.最憎邊個老師:馬車兜..M姐..MISS MOK
> 69.最鐘意既科目:英文
> 70.最憎既科目:MATHS..GEOG"
> 71.有冇玩黑板:有
> 72.出街食定響學校食 LUNCH:學校(SO BAD)"
> 73.幾點放學:3:30PM
> 74.幾點放LUNCH:1:00PM
> 75.放左學去邊:天水圍
> 76.係咪經常遲到:冇遲過"
> 77.有冇咋病去SICK ROOM唔上堂:冇WO"
> 78.有冇咋肚痛去TOILET唔上堂:都冇""
> 79.上堂最鐘意做咩:訓教..傾計!!
> 80.學校俾唔俾帶電話:吾俾..都照帶..吹得我脹咩..XD
>
> [FRIENDS...]
> 81.最搞笑:ALL OF MY FD
> 82.最白痴:敏"
> 83.最可愛:冇- -..
> 84.最無知:唔講你地知!!
> 85.最矇下矇下:緊係..自己啦!!!
> 86.最吹水唔抹嘴:應該冇
> 87.最講過唔算數:應該都冇
> 88.最叻:我*XD
> 89.最似大姐/大佬:森
> 90.最型:唔知~
> 91.最靚仔:個個都話係森
> 92.最靚女:唔係太知WO"
> 93.最串嘴:個個都係咁嫁啦...
> 94.最坦白:唔知呀"
> 95.最多野講:我丫~
> 96.最鐘意傾心事:唔知道..不過我覺得我自己係..
> 97.最冇時間觀念:浩(WELL),森
> 98.最細膽:我..
> 99.最姣:唔知呀*~
> 100.最成熟:冇..XD
|
| POST 日記時間*=] :2006-09-18 11:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 18 日 星期一  |
| 2006-09-18 |
今日""發蕉...冇返學wo""
其實連我自己本身都有少少唔想嫁""
如果咁講我咪即係特登唔返囉!?
o no~~~
----------------
7:00am起左一陣身…
同森...yan姐...sd左陣sms""
又訓返..
2:00p.m到先醒-3-""
kaka"唔返學可以訓咁耐wo...正波呀!!
食完野之後...kaka""
又訓過喇!!
訓到5:00p.m到...
森sms我""我先醒!!!!gd""
其實我仲想訓呀-3-""
---------------
根住落左去攞功課...
then租碟...
then買餸....我都會買餸wo""
amazing呀...世界變喇~~!!!
XD!!!
-------------
返到home....
cooking呀>3<"我鍾意呀!!!!
掂爆...等埋老豆佢地返黎我就可以整埋其他野....
不過我由6:30p.m到等到9:00p.m到...
先有野食""
餓死了= =""
----------------
根住就打日記喇~~~
無聊爆呀今日>3<"
不過好有精神呢!!!!
大家係咪好想好似我咁...
可以訓耐D呢~~
-----------------------
p.s我聽日一定會返學既...kaka~~ |
| POST 日記時間*=] :2006-09-18 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 62 | »
|