| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 2004-09-14 |
係咪"世界末日"呀...
hk有地震..仲要有人feel到wo""
之前廿幾30年前..什至100-150年前hk都有地震...
但係..唔係好多人會feel到!!
而今次竟然有好多人feel到""
點算好呀!?
hk政府會有咩計仔呢!?
大家又有咩feeling呢!?
如果真係"世界末日"既話..大家想同咩人一齊死呀!?
只係如果咋...
大家發表下啦!!!
|
| POST 日記時間*=] :2006-09-14 09:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| kenny特別事項"" |
大家...系今日(2006-09-14)我既[紫社]已經成功創立喇..
我係社長同時都係"Y死人"
我個社需要好多既人幫手嫁..
想做咩就黎報名啦..
每人可有2個職位..即係好似我咁喇""
職位如下:
副社長(2) 幹事(3-5) 活動策劃員(1)
揸波大使(2) 保護人員(2-3可自行改名比自己)[eg巴光斯年]
如果想改既話可以同我講講""
我諗到既係咁多...
想做其他野出聲丫!!!
thz咁多位~~~
|
| POST 日記時間*=] :2006-09-14 08:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|