kenny0308
暱稱: kenny*"`保
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-14
2007-03-19
2007-03-02
2007-02-11
2007-02-11
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 12 日  星期二  晴天



2006-09-12

我同你地打波.遲早都會打到反面,因為我覺得我只係一個負責keep住個波,汁波既廢人,根本冇機會亦都冇乜可能打到波囉!!!

而且我開始對xxxxx,xxxxx,xxxx....佢地有反感~我對住佢地真係好鬼辛苦囉,我唔知佢地有冇當我存在囉,我同佢地打波只係企係度比人back.比人打,撞......只係一個到左小息,lunch times開始拎個波落去,完左之後拎個波上課室~根本同一個亞四冇咩分別囉~!

唔知我自己既問題,諗多左丫......定係真囉!!!

         I very Sad

POST 日記時間*=] :2006-09-12 06:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 11 日  星期一  晴天



2006-09-11

今日6:00am起左身""做作文....o shit""作多10篇姐""
我6:15am到開始作..作到6:40am到~~wow""好支力呢...

7:15am出門口,,落到去7:20am到...等左燒章3-5mins,,
boxco仲衰...等到佢...um...好似7:40am呀...so bad啦""
不過,,佢請搭taxi""幾好幾好!!不過都係咁bad~~~扣哂印象分lu~~

返到去..我冇打排波...因為要做english bk report- -"so慘~~
根住8:00am仲要去搵miss wong~.~交作文~~so唔掂..
搵完佢仲要早會,,o no shit]]"

校長冇一次講野係守信用嫁..又話講少少野...
講左4個字野...由8:15am到講到~~~~~8:35-8:40am~~
so bad~!!!
根住就上堂啦...

今日小息..lunch time都好唔据囉....
唔係打波既企系到...(白痴)
打波個D一時大力一時細力""(我自己都係)[so bad]

唉""so bad...
放學都總算比較開心返D啦~~

放學打完波上左小白屋企一陣...
同boxco..燒章...crazy...caroline..小白..仲有梁富屯玩killer~~
so唔好玩呢...
D feeling""唔夠系boxco屋企玩咁激...

根住5:45pm到就返屋企喇""
返到屋企同亞yu傾tel~
傾到食飯""
根住就到宜家喇...
-----------------------------------

POST 日記時間*=] :2006-09-11 09:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]