| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 12 日 星期二  |
| 2006-09-12 |
我同你地打波.遲早都會打到反面,因為我覺得我只係一個負責keep住個波,汁波既廢人,根本冇機會亦都冇乜可能打到波囉!!!
而且我開始對xxxxx,xxxxx,xxxx....佢地有反感~我對住佢地真係好鬼辛苦囉,我唔知佢地有冇當我存在囉,我同佢地打波只係企係度比人back.比人打,撞......只係一個到左小息,lunch times開始拎個波落去,完左之後拎個波上課室~根本同一個亞四冇咩分別囉~!
唔知我自己既問題,諗多左丫......定係真囉!!!
I very Sad
|
| POST 日記時間*=] :2006-09-12 06:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 2006-09-11 |
今日6:00am起左身""做作文....o shit""作多10篇姐""
我6:15am到開始作..作到6:40am到~~wow""好支力呢...
7:15am出門口,,落到去7:20am到...等左燒章3-5mins,,
boxco仲衰...等到佢...um...好似7:40am呀...so bad啦""
不過,,佢請搭taxi""幾好幾好!!不過都係咁bad~~~扣哂印象分lu~~
返到去..我冇打排波...因為要做english bk report- -"so慘~~
根住8:00am仲要去搵miss wong~.~交作文~~so唔掂..
搵完佢仲要早會,,o no shit]]"
校長冇一次講野係守信用嫁..又話講少少野...
講左4個字野...由8:15am到講到~~~~~8:35-8:40am~~
so bad~!!!
根住就上堂啦...
今日小息..lunch time都好唔据囉....
唔係打波既企系到...(白痴)
打波個D一時大力一時細力""(我自己都係)[so bad]
唉""so bad...
放學都總算比較開心返D啦~~
放學打完波上左小白屋企一陣...
同boxco..燒章...crazy...caroline..小白..仲有梁富屯玩killer~~
so唔好玩呢...
D feeling""唔夠系boxco屋企玩咁激...
根住5:45pm到就返屋企喇""
返到屋企同亞yu傾tel~
傾到食飯""
根住就到宜家喇...
-----------------------------------
|
| POST 日記時間*=] :2006-09-11 09:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | »
|