kenny0308
暱稱: kenny*"`保
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-14
2007-03-19
2007-03-02
2007-02-11
2007-02-11
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 13 日  星期三  晴天



2006-09-13

01.最友誼永固: BOXCO..YU..CRAZY..CAROLINE..WELL..燒章..王子""
02.最歷史悠久: PARCO
03.
最又愛又恨: 唔知呀..

04.最結義金蘭金蘭-3-""
05.最不離不棄: BOXCO..YU
06.最義氣長存: BOXCO..YU..小學D好兄弟
07.最天天相對BOXCO..YU..CRAZY..CAROLINE..WELL..王子..燒章..
08.最離我太遠: 前女友...
09.最大條道理: BOXCO
10.最重色輕友: YU..BOXCO..WELL
11.最提點你: BOXCO掛..YU掛
12.最關心你: BOXCO..YU..小學FD..前女友
13.最陪伴你: BOXCO..YU..小學FD
14.最珍惜你: 我小學d好兄弟..前女友..ALL THE FD
15.最引誘你: 冇...
16.最吸引你: 冇WO""
17.最協助你: BOXCO..YU
18.最嘲笑你: BOXCO
19.最唔理你: 爆多WO
20.最高: 唔知


21.最矮: CAROLINE
22.最肥: YU

23.最瘦:  BOXCO
24.最近: WELL..CRAZY...
25.最潮: 冇掛..
26.最誇: -唔知-
27.最大量: - - - - - - -
28.最百萬富翁PARCO
29.最有學識: BOXCO..YU...
30.最有家底: 不詳
31.最有名牌: BOXCO
32.曾經一次逃學,立即出來陪伴你的朋友: 我唔逃學嫁..
33.曾經一次唱k無錢結帳,立即出來替你找數的朋友:
34.曾經一次跟你一起犯事的朋友: 我好乖嫁..""
35.曾經一次住在醫院,最遙遠來探訪你的朋友: 冇人知既
36.曾經跟你kiss過的朋友: 前女友..
37.曾經Hurt你最深的朋友: YU..王子
38.一起上學的朋友: BOXCO 燒章
39.一起放學的朋友: BOXCO CRAZY CAROLINE WELL 王子 YU KRISTY
40.
在學校經常出出入入的朋友: BOXCO CRAZY WELL 王子 燒章 YU
41.你曾經愛過的朋友: 我all the fd丫"

 43.曾經看過你性器官的朋友: 想睇個D都比我打死左lu
44.你哪個朋友唱歌最動聽: KA YEE""
45.
你哪個朋友最厚面皮: WELL..YU

46.你哪個朋友最咸濕: WELL 王子..
47.你哪個朋友最思想古老唔知道
48.你跟哪個朋友一起感到最自由: 小學D好兄弟"宜家D FD都有既...BOXCO..YU..CRAZY咁啦""
49.
你跟哪個朋友最臭味想投: 冇wo

50.你最難忘跟朋友發生的時刻: 冇


KENNY字""
COPY BY CRAZY!

POST 日記時間*=] :2006-09-13 08:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 13 日  星期三  晴天



2006-09-13[b]

今日悶爆...唔据爆...好多都爆""so bad呀今日
----------------------------------------------------------------
今日差D遲到呀"""8:08am返到學校""
岩岩好..kaka^^""
唉...返到我就開始悶喇...
落雨呀...好似我咁..""

第1個小息""悶~~
而且我由第1個小息開始feel到有人唔据我""
....=.=無奈!!!

上堂上堂...
落堂""

第2個小息...
唔据我既feel愈黎愈勁喇...
點解會咁嫁..你咪我有問題呢!?-3-""

根住上V.A...
賤到佢丫...1:20p.m放我地...冇左差唔多30mins既lunch呀..
shit u~~
根住上到cls rm""
到"經哥"喇...
全部為左佢...冇得開飯...
等到1:25-30p.m先有得開飯...
正cheap哩""
so bad呀你...
一早知係邊個你就咪同老師講自己搞掂啦""
阻住全班呀...

lunch...我地2c班大部份人都係1:45pm開始""
so慘呢
唉""lunch既野唔講~~kaka""!!!

放學爆唔撚据...亦都feel到有人唔据我-3-""
5:30pm返到屋企~~
傾tel..do homewk...無聊....

係咁多喇""想cm就c啦~~

POST 日記時間*=] :2006-09-13 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]