第一天.我覺得好無奈.因為個個人都好...............(唔講).我讀1d班○
第二天.回校.好慘.因為日日都要running.其他都唔洗running.我地要.慘!
第三天.我做左班長.我覺得好開心.我地班長係老師選.哈哈!!!
第四天. 我比男班長玩.我好無奈.
第7天.我地玩比賽.哈.真係好笑.我地令左2個冠軍.真係開心>
sorry.我冇打日記1星期.無奈中