上集講到傑一佢地一班人去左沙灘玩,晴竟然谷川黎,搞到傑一好嬲!!請繼續睇↓
晴:係啦,你地諗住玩咩呀?
楠:我想玩沙灘排球~
釗:唔好啦,不如玩潛水囉!
傑一:好,好呀!
咁岩,呢個時候秀峰慢條斯理咁行緊過黎....
秀峰:哈佬!!
傑一:唔識你ga...
秀峰:洗唔洗咁樣wo!我都黎玩ga ma!
釗:係囉,一齊玩呀ma!
裕:楠,睇下邊個黎左...
楠睇睇係邊個,竟然係達武同賢!!
楠:佢地又黎做咩呀....
釗:喂,佢地爭緊行過黎wo~不過睇落賢矮左d...
傑一:喂,你地唔好爭啦!快d行過黎啦!
達武/賢:哦!
裕:真係好笑啦,佢地兩個為你瘋狂bo~楠!
楠:當我見唔到佢地啦!
秀峰:好啦!我地就係去潛水啦!
晴:我唔識潛水wo!點算呀?
秀峰/傑一/谷川:等我黎啦!
3個咁岩一齊講出口,到底晴會點搵邊個陪佢呢?請睇↓
晴:我搵....
楠:唉~3個真係慘呀...
裕:你都唔差姐!
達武/賢:我陪你潛水啦!
楠:我識潛水呀!唔洗你地呀!
裕:哈哈...
晴:唔唔唔...我搵...谷川啦!
秀峰/傑一:咩話!?
秀峰:晴,我大隻過佢bo~
傑一:我都高大過佢啦!
晴:因為...谷川比到我安全感囉!^.^
釗:呢句野好絕wo...=.=
跟住,佢地開始潛水啦....
(待續)
|