今天沒什麼特別東西,都係家中發呆 想東西
其實每天我在想的東西都是同一樣東西 但為什麼我會想極也想不通的
可能是腦袋生了草吧
每天我都漫無目的地渡過,每天都迷失了方向 很迷惘
不知道能做什麼
這幾天 大家都應該想清楚了吧
該怎樣做都知道了.
想做的事錯過了時候就不能回頭
這幾天她都很晚才上 她該是不想看到我
在逃避我吧.
既然大家不願找對方 那就當沒了這回事好了
不想她以後都過得不開心 不快樂
但其實自己一直都在想她 為什麼又不找她呢~?
可能我自己也在逃避,真是一個傻瓜.
我也不該想那麼多 也沒有什麼可以做
開心已經不會發生在我身邊了嗎?
明天要回學校交費用和看分班
不知道可不可以遇到她
今日1:00先起身 起身唔夠半個鐘就要出去
同哥哥堂弟去了睇海盜王.去到好彩仲有連位
跟著係2院見到阿楊佢地wor 佢地都係睇海盜王wor 真係岩呀
買左汽水爆米花入去 未開始已經做左一件搞笑野 坐錯位呀XDXD
部戲幾好睇 OK搞笑 OK恐怖 下次出第二集一定要睇^^"
睇完去左吉野家食飯. 好多人下 差d搵唔到位坐
跟著就番屋企嚕
番屋企果陣唔知點解想自己一個人行番去
唉~~
開心完又要面對唔開心 真係唔知點
唔知佢又點呢~?
真正的愛只有...起點.....並沒有終點.