一個星期冇野日記lu@@!!
太多野做了..
冇時間打...
唔係練拳就練波!
= ="
真係得星期一得閒!!
今日miss lam又冇返真係唔知bio教唔教得曬...orz!!
pe堂..玩ruby超正!!
phy堂..招仔表演爆樽..!!
跟往返學搵埋肥中...qq哥[張進生^.^"]
去練波
今日超多人的說
有甲組..乙姐..丙姐...好多f.3!!
練到8點就走lu
返屋企
沖涼..
食飯...
做功課..
訓lu!!
返埋聽日唔洗上堂!!
星期五長跑!!