無耐!!
星期五去左行花市with超,lam哥,俊,趙駿,eman,suey,蕾,2蚊,car
果日好少人行哦!!
今年的花市和上年的冇咩唔同
所以冇咩點買野!!
行完去左天逸食糖水
同超哥,lam哥,eman
食飽飽就回食了
天氣凍了好多
大家要小心身體哦!!