Happy New Year!!
琴日出左去倒數!!
有我,小童,石石,超,eman,suey,car,lui,趙駿,豬女
去到封左路
就響一個天台玩
玩到倒數
d煙火好令呀@@!!
但係果陣冇咩心情睇
shit!!
倒數之後就回家了
再祝大家新年快樂!!
[我ge新年有個好大ge陰影!! /_______\" ]