今日9:30起身
都唔知點解起身
又頭fingfing
食完早餐
就同石,招打信長
打到2點團戰
又lose
都係有我神手本多先lose-3-
打完出去cut hair同超
一出去果陣先落雨
出到去先知有招,石-3-(死人石石之前叫你出又唔出)
去新x像cut
cut 得ok 短
超個頭最強
cut完好似冇cut一樣
唔比個服字佢都唔得
cut完返屋企-3-
我阿媽媽好煩
本應唔想去打拳
佢個樣又唔知點咁
我就去左打拳
打完拳
死左了
隻腳未好
仲係好痛-3-
唉唉唉!!