| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 14 日 星期六  |
| 久違的日記 |
分類: 未分類 |
今日朝早同俊,輝,coffee,招&強去睇戲
魔幻王國:卡斯柏王子
好好睇@@
今朝7點39分先起身
我以為我自己遲到(本應8點等)
點知我去到
招先剛剛出門口= =
我企響到起碼有半個鍾
睇完我,俊,輝&cofee出左沙田
招&強歸家去
俊本應話買爸爸節禮物,輝就買衫@@
點知我地一去到玩具反斗就睇中左一部玩具車= =
3個中3一起買左3架唔同的玩具車@@
我的玩具車(下圖)

跟往去同輝去買衫
我發現左一d野
輝係入shop睇衫前係先要睇下個到d店員靚唔靚
佢最後揀左一間d店員ok靚的shop去買衫
佢買左兩件衫
俊就買唔到禮物
決定返天水圍睇
跟往就搭車歸家去
隨日記附送神希輝靚相一張

我又唔知幾時先再打日記la
哈哈
@@
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 82 | »
|